ett hattande


julen över då. lika fort som alltid!
kändes lite konstigt att lämna familjen nåra timmar o åka till Lämmetorp men väl där insåg jag att jag faktiskt var hos min familj där med på ett sätt!

julkappar fick jag också. mkt bra grejer! fetingdigitalkameran ska invigas hos Ramlöv ikväll, så även fetingväskan.. imorrn ska nog simpsons säsong 6&7 invigas... o mysdressen... o kuddfodralen... o brödlådan... o löparna... osv. jag fick så sjukt mkt bra grejer! hur lycklig kan man vara utan att spicka?

sovit 5 timmar inatt. bara upp o jobba! hade 6 kunder dom två första timmarna, det var rätt skönt!

nej, om man skulle duscha lite o klä upp sig inför kvällen?
lyx, Ante är nykter o kör! YEEEY!
vi ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback