inte utan min syster!


vad skulle jag göra utan Hanna-galenpanna?
jag skulle haft en väldigt ensam o tråkig fredag! nu blir det glögg & Antes pepparkakor. kanske lite Tomten är far till alla barnen också!
fick erbjudande om Fimpan också men det känns som det blir för mkt flängande framöver. ska ju dit jul & juldan... o sen gick jag upp 5 imorse, jag ORKAR INTE ta mig nånstanns.. huh, är totalt död. masa kunder, o värre blire nog imorrn.. pju! hur ska jag överleva? känner mig mer död än levande just nu...

tur att jag har ett lager alkohol hemma, kom på att jag inte hinner till systemet juu.

en liten fråga? hur länge är någonting nytt egentligen? på spolarvätskan på jobbet står det typ "NEW formula", det stod det förra året också... o året innan det! kan man verkligen kalla det nytt då? sen står det "fyll på spolarvästska: OBS! ny rutin" på vårat rutinschema o har gjort det sen i oktober.. är det en speciellt ny rutin då? haha. jag har ett tråkigt liv som måste fundera över såna saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback