juldagen då!



med väldigt lite sömn i kroppen drog jag alltså på fest igår. förkrök hos ramlövskan med en massa brudar! riiiiktigt bra stämmning! har en massa kort som jag vill lägga upp men min NYA kamera ballade ut idag så jag får nog gå till Lagers o se vad fan som är fel! hatar när det händer saker med tekniska prylar...

sen iaf blev det hotellet. mkt folk, skön blandning av människor! jag gillart! både gammalt o ungt o många kända ansikten! tofflade ganska mkt med Ante hela kvällen men han var inte svår på att dansa med syster o hennes polare! haha.

idag åkte vi till ramstorp o grillade korv med hela familjen i skogen! så jäkla mysigt! sen blev det mer mat hemma sen. Ante o jag har precis kommit hem, passade på att storhandla på vägen, inte mkt folk på coop idag! sköööönt!

o vad jag är trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback