alltid lika roligt..


... med fler frågor!:) hittade dessa på Tinas nogg, hoppas det är lugnt att jag snor dom!



Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Har alltid kallats Emma. fick något gangstaname på gymnasiet som jag inte minns.

Hur var du som barn?
snäll, otroligt snäll. jag var bortskämd eftersom jag var minst & sladdbarn.

Varför bloggar du?
kul! sen har jag en önskan om att någon skulle vara intresserad av mitt liv.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
svårt. ja & nej. just nu har jag ingen nära vän, så därför betyder kärleken mer än dom vänner jag har... min syster är väl närmaste vän & hon är ju även familj så hon betyder lika mkt. åh. vilken svår fråga! samtidigt så kan man ju klara sig utan kärlek när man har vänner, men utan vänner när man har kärlek är svårare.. 

Vad kan man leva utan?
silverfiskar.. det är rätt mkt som är onödigt faktiskt

Vilket är viktigast hos din partner?
trygghet & humor

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
nej, det dröjer nog ett tag till, men jag är en bit på väg!

Hur ofta lagar du mat hemma?
4-5 gånger i veckan kanske.

Vad skulle du göra med ett friår?
resa, lata & umgås mkt med alla jag känner som jag inte tar mig tid för annars!

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
blandar helst!

Hur svarar du i telefonen?
vet jag vem det är så blir det "tjaaaa", eller "hallååå", är det nytt nummer är det "Emma" som gäller.

Är du pinsam på fyllan?
är ganska städad faktiskt. får mest dålig humor & konstiga idéer.

Vilken var din första konsert?
inte en susning faktiskt!

Hur ser folk dig?
oj.. förhoppningvis ser dom mig som trevlig & rolig.

Människa som gör dig enbart ledsen?
inte enbart.

Människa som gör dig enbart glad?
Ante, alltid Ante! okej, han är inte perfekt, o han gör mig inte alltid glad, men i det stora hela så gör han mig enormt glad!

Värsta känslan?
oro, utanförskap....

Favorit tv-program?
simpsons, desperate housewives, vänner, scrubs...

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
sovmorgon, Ante är ledig, mys, tv, god mat, miljonvinst på lotto, få en Ferrari 360, få ett roligt jobb,.. det finns mycket som skulle göra min dag perfekt!

När grät du senast?
tisdags

Är du vidskeplig?
nope

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
vart ska jag börja??

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
nej...

Vart går din drömresa?
jorden runt. vill se ALLT!

Vem är ditt drömragg?
Adam Brody utan tvekan!

När blir man vuxen?
vissa blir aldrig vuxna, så det finns nog inget speciellt tillfälle.

Vill du säga förlåt till någon?
tror inte det?

Vem är din hjälte?
oj.. mamma kanske.. hon tänker på allt & alla & får sällan något tillbaka.

Vad tror du på?
kärlek?

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
lycklig

Vilka personer beundrar du?
min pappa.

Vem har makten i ditt liv?
jag.. & Ante

Har du mobbat någon?
har jag säkert, utan att tänka på det.

Vilket djur skulle du vilja vara?
katt. lat, ingen som bestämmer, jag kelar när jag vill.

Har du någon fobi?
när jag var mindre mådde jag rikigt dåligt av ormar, nu kan jag se på dom & tycka att dom är intressanta men jag skulle ALDRIG kunna ta i en eller stå nära en som inte är bakom glas.

Har du snattat någon gång?
aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback