huvudräkning, som fan!


kört inventering idag. började på herrbeta & fortsatte på Valla. Det är jobbigt att räkna, men ack så mycket roligare än att jobba som vanligt! imorrn blir det Åtvidaberg. Skulle egentligen varit ledig, men det känns som ganska lättförtjänta pengar.

tvättade min bil på valla idag med, den blev inte ren, men det beror på att den inte blivit tvättad sen i somras! men nu jävlar glänser Affe!

imorrn kan det bli bowling, beroende på när jag kommer hem. Antes arbetskompis, Ante & kanske, KANSKE Peter ska spela så jag antar att jag får följa med om jag orkar/har lust.

fick för mig att det var Bonde söker fru ikväll... men icke!

börjar få fart på julklappsinköpne också.. måste komma på lite mer kul bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback