kändisfredag


yepp, så äre
kändisfredag allså. herrbeta är hotspot! idag var det ingen mindre än Andreas Vestesson från Bonde söker fru! han var så trevlig såååå! ville fråga cvem han har valt men jag vågade inte.. det är ju tydligen hemligt... men då undrar jag, åker hon omkring med en papperskasse över huvudet när hon är med honom eller?

wellwell. varit en runda på glasbanken innan jobbet. skulle ta en promenad men det är så jävla kallt så Ante & jag gick på Myrorna istället.

kom hem från jobbet för ett tag sen, tog en dusch, han ut ur duschen o svara i telefonen, Hanna & Christian stod utanför dörren & ville in, bara öppna i handduk & släppa in gästerna. Hanna var något onykter, något bara.

värre blire imorrn, jag ska bli dretfull. börjar med förkrök hos Ämma, sen bort till Nyrres & Ekens fest. sen ser vi vart vi hamnar sen, nånstanns i stan. jag kommer ju inte in på Palace så jag får övertala dom adndra att jag är häftigast & att det är coolast att hänga med mig....! kan bli svårt...

sen blire två lediga dagar att vila upp sig & LADDA inför jobb 6 dagar i rad. kommer inte att palla men vafan, ledig en del veckan efter det. bara att bita ihop!

neheee-.. vad ska jag göra nu då? fredagkväll & allt. är hungrig men inget att äta förutom mackor o det är jag absolut inte sugen på.... o bara käääässt på tv.

kom hem baby, kallt här utan dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback