kasta efter mig!


var inne på Nordik igår. blev deprimerad. vill jobba där ju! Ante bestämde då att jag bara får vara deprimerad tre dagar i veckan. har redan förbrukat en. kan ingen bara kasta roliga jobb efter mig?

jaja, ska väl uppdatera dom senaste dagarna.

LÖRDAG:
festen dårå. riktigt roligt! kul att få komma på såna events!mkt roligt folk, god mat & pinsamma lekar.började med förkrök hos Ämma & Nutte. sen efter festen blev det hyrd buss till stan för utgång. men Ante & jag var så toffliga att vi gick till McDonalds & köpte med oss fyllemat hem. var inte riktigt sugen ¨på utgång av någon anledning. ajja. drack det sista på bussen så jag mådde halvbra när jag skulle sova.

SÖNDAG:
Ante åkte o jobbade. jag duschade & åkte med Hanna till Ramstorp för lite käk. kusinen kom o hälsade på med nya tillskottet i släkten, Karl. en charmig liten knodde! gick på promenad med vovvarna & Lina också.

MÅNDAG:
duktig-Emma storstädade, tvättade & röjde. sen åkte vi till Coop för storhandling. lagade sen egen pizza. vilken jäkla hemmafru jag är! om man bara slapp jobba också...  efter några kvartars sömn drog vi på bio o såg Borat! SJUKT KUL! skämdes & skrattade omvartannat! tidig sänggång.

TISDAG:
skulle gå upp 5, vaknade 4 helt jättepigg. åkte tidigt till jobbet & käkade lite frukost & gjorde flera förmiddagssysslor. klockan 6 kom Stefan & Andreas undrade vart fan jag var. FEL SIDA. bara att åka över till andra sidan o börja om från början. var på jobbet till 17:15 idag. nästan 12 timmar! jobbade iof "bara" till 15 men efter det var det personalmöte. känns som om jag bara hunnit komma hem, laga mat & duscha, sen är det ju sängen igen för att åter vara på Herrbeta klockan 6 imorrn. en dag fixad, bara 5 kvar!


näää.. om man skulle sova kanske...? skulle lätt somna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback