men hallå!


är det bara jag som inte har nåt liv o har tid att uppdatera min blogg? skärp er bloggvänner! inte en uppdatering så långt ögat når... vad ska jag nu roa mig med?
om någon (jag tror inte det, men ändå) saknar mig på msn så har min dator börjat hata msn så det går icke att logga in.. veti skråen vart problemet ligger om jag ska vara ärlig.

idag har vi storstädat o rensat som fan här hemma! pjuh, trots att man gör sig av med så mkt så är det så mkt kvar... konstigt det där! blir en till stor kasse till myrorna, varsego! vi har tillomed moppat golven!
nu blir det en tur till Lämmetorp o kolla läget, ta en promenad, hämta en hallampa & sen tar vi coop på vägen hem!

såååås

ikväll blire lyxmåltid, potatisgratäng, nåt kött, sallad & såååss... redan hungrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback