min rygg blir min död


8 timmar på stående fot känns i ryggen.. som fan!

lördagen blev det iaf utgång. skyndade mig hem från jobbet för att göra mig iordning. så kom maria o drack lite med mig. sen åkte vi till nån fest nånstanns o träffade trevligt folk. sen blev det otten. vis det laget var jag nästan nykter så jag kunde iakta hur roliga killars raggningsförsök är. HAHAHAHA säger jag bara! NI ÄR FATTIGA! mjaja. åkte hem med Ante när han kom hem från klassfesten.

idag var det ju bara upp o jobba igen. jag vill ha ett nytt jobb. Hanna ska ju sluta nu, vågar inte änns tänka på vem som ska ta över hennes helger med mig... huh. jag MÅSTE ha ett nytt jobb. kanske ett jobb helt utan kontakt med människor?

börjar bli stressad över alla julklappar också.. jävlar. tips på julklappar till karl, familj o sånt önskas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback