skumt


drömt riktigt konstigt inatt. kände mig jättekonstig när jag vaknade, kanske var det för att jag sov ensam mellan 7-10? det var då jag drömde...

pulat lite med gardinerna här hemma nu, vi har enats om att inte ha gardiner i vardagsrummet, fönstret är så jävla snyggt ändå! tur att gardinerna som var tänkta för vardagsrummet passade sjukt mkt bättre i sovrummet!


Love me tender, love me sweet,
never let me go.
You have made my life complete,
and
I love you so.




sista avsnittet av Being Bingo snart! premiären av hans butik. var inne på
www.sexy.se förut & kollade läget. tycker inte att han har lyckats så bra. sidan är skrämmande lik www.bubbleroom.se och underkläderna kändes mest tacky. inte alls som Agent Provocatour eller Victorias Secret som han snackat så mkt om! inget unikt med den butiken inte heller,  vill jag ha en porrig sjuksköterskedräkt så är det inte svårt att få tag i! trodde att han efter alla "studiebesök" skulle ha ett lite bättre utbud! en & annan vara kanske kan finnas med på min önskelista....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback