ännu en lista...

Emma har

Varit kär? Varit? ÄR!
Varit olyckligt kär? Vem har inte?
Blivit dumpad? Eh, JA!
Dumpat någon? Nej, är en som blir dumpad
Fått sparken? Icke
Sagt upp mig? Ja, Herrbeta lockade mer än Butängen
Varit i slagsmål? Slåss en del med Ante, men rätt så harmlöst
Blivit utkastad från krogen? Never
Börjat gråta av en film? När jag var 10 & såg Titanic.
Börjat gråta av en låt? Nej, men låtar kan göra ont
Förlorat en vän? Absolut, ja verkar vara svår att vara vän med av någon anledning
Hånglat med en främling? Ja
Gått på en blinddejt? Mja, nästan!
Skolkat? Japp, men inte speciellt allvarligt om du kollar mina betyg!
Sett någon dö? Inte i verkligheten, o tacka gud för det!
Varit utomlands? Bulgarien, Norge, Danmark, Tyskland, Frankrike, Österrike,  Holland, Grekland
Rökt en cigarett? Var tuff & feströkte ett tag, tog mitt förnuft till fånga.
Blivit drogad? Inte vad jag har märkt?
Varit full? Jaja, been there, done that!
Spytt i en bar? IntInte i själva baren
Varit kär i någon av samma kön? Nope
Varit nykter när alla andra varit fulla? Ja, fulla människor är sjukt jobbiga
Åkt snowboard? Nej, men Ante tjatar att jag ska testa nästa fjällenresa
Använt ett falskt id?. Nae, smugit mig in istället
Blivit rånad? Nä, hoppas det fortsätter så
Gått mot rött? Dum fråga, självklart
Svimmat? Nepp
Känt dig utstött? Ja, gud ja
Hatat ditt utseende? Absolut
Varit vittne till ett brott? Näpp
Ifrågasatt ditt hjärta? Mjo
Varit vilse? Ridit vilse flera gånger. Vilse i livet? Ja..
Känt som om du håller på att dö? Nope
Gråtit dig själv till sömns? Har säkert hänt, är lätt blödig
Sjungit karaoke? Ett folkandisco för en årtionde sen typ...
Busringt? Hahaha, jaa. som liten
Pekat finger åt någon? Är mogen nog att oeka finger ofta när jag inte kommer på nåt smart att säga
Sårat någon väldigt mycket? Har säkert hänt.
Varit seriöst besatt av någon? Ante, Ante. Våga ta MIN, MIN Ante
Är du besatt av något? Önskar att jag var besatt av städning...
Kysst en snusare? Ja, sådär..
Pieringar?Öronen, det räcker för mig
Tatueringar? Nej, rädd för att ångra motivet o se ut som "white-trash" hahaha!
Varit ihop med en gangster? Nej.. eller?
Pratat i telefon i mer än sex timmar? Hälften kanske
Stannat uppe hela natten? Jobbat natt
Fått utegångsförbud? Det tror jag inte iaf?
Blivit aggressiv under en fylla? Hehe, joo..
Är rädd för att titta på skräckfilm ensam? JA!
Gjort en kriminell handling? Jag är en mes, endast gått mot röd gubbe.
Tror på spöken? Mjae, inte direkt
Tror på ett liv efter döden? Vet inte faktiskt, väljer att inte spekulera
Haft sex med en kompis? Ja
Brutit ett ben? Aldrig! Har en grym kropp
Velat döda någon? Bara litegrann
Fuskat på ett prov? Nåt glosförhör kanske, hatar fuskare!
Glömt någons namn? Usch ja.
Älskar eller saknar någon just nu? Bådeoch!

Kommentarer
Postat av: Yuna

haha vad kul! var får du alla listor ifrån? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback