ännu mer!

Om mig
namn:
Emma Dorothea Nilsson
kön: kvinna
ålder: 20 lite drygt
längd: 168cm över havet
vikt: laagom
nickname: älskling?
hårfärg: blonderad
ögonfärg: melerade, lite gröna, lite blå, lite gråa

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst: som fan
ätit sushi: usch nej blä
stått på scen: spelat små skolpjäser när jag var mindre
blivit dumpad: som fan
varit ihop med någon som varit otrogen: mhmm..
varit med om en bilolycka: hehee. 3 gånger på 1½månad. sista gången fick bilen åka till skroten. R.I.P Pigge!
klättrat på berg: Grävlingberget bakom Kraftkärrsv!
sett vita huset: serie eller den faktiska byggnaden? ingetdera.

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: krypa under ett varmt täcke när det är kallt.
spets eller satin: Satin.
blått eller rött: rött
regn eller snö: Snö såklart! SLALOM!
ull eller bomull: Bomull, ull har en tendens att klia så förbannat & krympa i tvätten
rosor eller tusensköna: hur ser en tusensköna ut? rosor får det bli!
vår eller höst: vår, men det är roligare kläder på hösten.
historia eller vetenskap: bådeoch!
matte eller engelska: Engelska utan tvekan! matte är inte min grej.

MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
gillar? ÄLSKAR!
vet den om det: skulle tro så!
gillar någon annan dig just nu: man kan ju alltid hoppas!
vad tittar du på hos en kvinna/man: helheten

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal:
har jobbat så nää!
kramat någon: Ante
kommit sams med dina föräldrar: har inte bråkat med dom
bråkat med en kompis: Nej, faktiskt inte!

GILLAR DU ATT
ge kramar:
Absolut! kramar rocks!
ge massage: jag får hellre! är skyldig Ante ca 1836816581 massagetimmar!
gå promenader i regnet: om det är varmt när jag kommer hem.

ÖVRIGT
vad gjorde du förra sommaren: jobbade som fan. badade en del. svettades i min lilla etta på Östermalm.
svär du för mycket: fråga mamma!
när duschade du senast: för nån timme sen.
vilken färg är det på dina byxor just nu: svarta mjuksbrallor från Ullared!
vilken färg är dina underkläder: vita
vilken låt lyssnar du på just nu: Nån rocklåt som framförs i Idol.
vad var det sista du sa: Älskar dig med!
vad är brevid dig just nu: fjärrkontrollen, läsk & kontrollen till gamecubet.
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): ett litet, vitt lap-topbord!
vad var det sista du åt: chilinötter
:vem vill du spendera resten av ditt liv med: Andreas & ingen annan!
har du en lavalampa: haha! back to 90-talet! ägt två st faktiskt, ingen aning vart dom är nu!
hur är vädret just nu: Svart, regnigt!
vad gjorde du igår natt: sov i Antes famn
vem pratade du sist med på telefon: Mamma! bestämde tid till imorrn.
vad gör dig glad: Ante, familjen, vänner, alkohol, socker, simpsons.. listan kan göras lång!
vart skulle vilja du åka: överallt där jag inte varit!
för att shoppa: New York, London, Paris...
för att festa: Inte 18åringscharter iaf, känns som jag jort mitt på det planet. är seriös sambo nu & väldigt vuxen med Med Merakort o grejer.... Storstad utomlands kanske? Fjällen är ju alltid roligt!
för att ha sommar: Någonstanns där det är varmt!
vill du ha barn: Inte än. kanske. vågar inte föda bara!
vad ska dom heta: Glenn & Leffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback