det är sjukt...

...vad jag älskar dig!
kan inte tänka mig ett liv utan dig. jag skulle gå sönder totalt. jag behöver dig som bästa vän & som pojkvän. det är du&jag, you&me, alltid. ALLTID. det här är så ofantligt stort, jag kan inte förstå hur det hände, men det hände. jag föll handlöst & trodde jag skulle slå mig sönder & samman men du fångade upp mig. visst ger vi varandra blåmärken, men våran kärlek är starkare än så. våran kärlek klarar allt. snart 16 månader, still going strong. att varje morgon vakna bredvid dig & känna din lukt & värme är som en drog, jag vill ha mer. om jag kunde skulle jag vara så nära att jag var innanför ditt skinn, för trots allt, vi är inte två, vi är EN!

me&you

I am so fucking in love with you!

Kommentarer
Postat av: jannike!

hih, gulligt inlägg =) glad för er skull!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback