fight club-light


idag har jag, Maria, Sanna & Lina nästan varit i slagsmål med två fjortonåriga tjejer. vi blev kallade horungar, slynor & diverse andra trevliga saker efter att dom hällt läsk över Sannas jacka. helt oprovocerat! a det är sjukt med dagens ungdom allså! jag blev verkligen rädd för dom! det kom en kille o räddade oss genom att hota dom små liven om dom fortsatte antasta oss. då kallade dom honom för ful, rakad horunge. sådär laom smart kan jag tycka då han var där med sitt gäng.småtjejerna försökte få med oss ut på en fight utanför hela tiden "kom ut då & visa att du är brud"... HAHAHA!

så killen som hjälpte oss, om du av nån outgrundlig anledning, så vill jag tacka dig av hela mitt hjärta! orkade inte med dom där kidsen längre!




har lovat Ante att vara vaken till minst 2 så jag kan ringa honom då + att jag kan sova länge imorrn så jag inte väcker honom för tidigt!
såå.. sista skivan simpons av säsong 5.

Kommentarer
Postat av: jannike!

HAHAHA. ni får sluta va så dryga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback