åh vad jävligt.


trodde det var en skämt när klockan ringde exakt klockan 05:00 imorse, var mitt inne i en dröm om daim med mörk choklad & röka vattenpipa med några utländska killar. kändes som om jag hade sovit i ungefär en timme. fick ändå sova ca5.. hittade inte min plånbok igår så jag sprang o letade effter den fram till typ 11. hade aldrig kunna somnat om jag inte hitttat den! sen skulle jag ju försöka sova också. finns det nåt svårare än att försöka somna när man VET att man MÅSTE sova?

nåja, en helt ok dag på jobbet med Lina. mkt folk o korv där klockan 06 när jag kom. mådde lite illa... kom hem o drog en runda på stan med Hanna & Ante. köpte stövlar & stövletter & faktiskt, en JACKA! är mer eller mindre nöjd faktiskt! mer tror jag faktiskt....! vill fortfarande ha den från H&M katalogen men den är det leverans på v.49... mjo eller hur!

100 höjdare är sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: Yuna

haha! oj, då måste han varit långt uppifrån :D vi har inga minusgrader än minsann. egentligen är det inte kallare än 15grader här, det är nog bara jag som fryser för minsta lilla. haha, hur ska det gå.. oh well. skönt för er iaf som har riktig sommarvärme fortf! tänk på mig! :D

Postat av: Yuna

så fort solen går ner blir det kallare än 15 förstås.. så kvällar o tidiga mornar är det brrrrrrrrrrrrrrrrr.. tur man inte är uppe så tidigt. hähä

2006-09-26 @ 13:27:02
URL: http://yeahyeahyeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback