känn ingen sorg för mig GÖTEBORG!


sådärja, hemma från en kärleksweekend i GBG. har haft det uuuunderbart! förutom att gbg är en sjukt svår stad att hitta i, du vet vart du ska men inte vart du är. tog riktigt lång tid innan vi hittade till hotellet! lånade ju svärföräldrarnas 207 så nu har jag testkört den med! lämnade Affe till Ulla-Karin, hoppas det gick bra!
åkte ner igår, tidigt. efter lååång tid hittade vi hotellet o insåg snabbt att det var ett RIKTIGT fint hotell. efter att ha checkat in så drog vi ner på stan & besökte Universeum en kortis. sen blev det liseberg & alla dess trevligheter! BALDER var fett kul! det var sjukt första gången när man inte var beredd på 70graders lutning neråt i första backen. det vände o vred sig i magen ett ex antal gånger under färden!
klockan 19:30 dorg vi oss bortåt stora scenen där 13åringar hade köat sen 15:00. innan Håkan dök upp stod 18 000 människor framför scenen, det var sjukt mkt folk. & Håkan var lika underbar som alltid. det tråkiga var att han körde nästan samma låtlista som i Norrköping, det var nån låt extra bara...! Men han älskar GBG & alla älskar honom. kan inte beskriva i ord hur bra han är!

Men... en sak kom Ante & jag fram till, Håkan har dom fulaste fansen. mkt småkids & allmänt dräggiga människor. tur att vi har stil. föresten, lägg till småkids utan deo...
tog en promenad bort efter konserten o tog en korv på 7-11, sen blev det hotellet & lite sömn. Idag blev det shoppiiiiing efter en grym hotellfrukost.
Emmas lista:

jeans

polo

örhängen

schal (stavas det så? det ser fel ut...)

benvärmare


Antes lista:
skinnjacka
cardigan
paraply
skärp
halsduk


hemfärden gick lite mer smärtfritt iaf. bara följa skyltar  mot väg 40. nu äre bar att fixa lite käk o pilla med tvätt. blir nog en kväll framför tvn!


Livet förändras vart jag än går
och det kommer kanske inte
alltid vara vi två
Bara så länge det finns stjärnor över oss
och bara sålänge våra hjärtan
klarar av att slå





 


Kommentarer
Postat av: Yuna

wooow, jag vill också till gbg! var håkan värd alltså? jag såg ju inte så mkt i mobilen :D o det hördes rätt dåligt. hehe, kanske för alla trettonåringars skrik?!
och det stavas "sjal" men what the fuck ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback