Affe, vad gör du?


vet att det var ett tag sen men jag har jobbat
eftermiddag i stort sett hela veckan & helgen
så det har inte hänt nåt speciellt. hinner liksom
inte med nåt mer än att jobba om dagarna.
känner mig som en urkramad disktrasa.
det enda som har livat upp var när jag åkte till
jobbet i fredags. mitt på E4an la min bil av.
bara sådär. bara att kasta sig av vägen & slå
på varningsblinkers. jävligt skumt! fick igång
honom efter en stund & vågade åka sista biten
till Herrbeta. pappa fick ta sig en titt på bilen
men han hittade ingenting. fick sommardäcken
på iaf. hoppas det inte händer igen bara...
läskigt på motorvägen!

ja så intressanta saker händer i mitt liv just nu.
längtar till ledighet... måste vila upp mig lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback