cancer?!


är det normalt att få ett nytt födelsemärke vid 21års
ålder? måste fråga mamma.

igår blev det Ramstorp för hela slanten. ringde till
mamma o tyckte att dom skulle grilla! hehe,
mamma gör som jag säger! Hanna & Lina var där
när vi kom så vi blev ett litet gäng + hundar.
grillad oxfilé & bakpotatis med glass till efterrätt! mm!
efter maten blev det spontanfotboll! riktigt kul &
jobbigt! Ante mot kleten liksom! jag bara
skrattade så mitt lag var rätt sura på mig! :)
vovvarna var med på ett hörn hela tiden. Ante & jag
började innan maten med att spela strandspel.
när vi sen väntade på efterrätt tröttnade Max på
dom vanliga tråkiga bollarna så han snodde
ett av racketena! han var helnöjd när han sprang med
det i munnen!

tog även en kort sväng ner till stallet för at checka
in lammen, katten & hästarna! Ante är helt förtrollad
av Skrållan! haha. hon ser ut som en tunna på 4 ben
men fan vad söt hon är!
precis när vi skulle åka hem kom Malin & Moa för att
hälsa. Moa är rädd för alla killar så så fort hon såg
Ante började hon gråta! haha. men han lekte tittut
med henne en stund & då började hon le mot honom!
så sött! mig gillar hon alltid! :D

idag blir det Ramstorp igen för min del. Ante ska spela
fotbollsmatch så jag tänkte hänga i solen på landet.

112338-80

112338-79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback