Emma feat. Saab 900


så mkt som jag har svurit över denna bil.
saab 900, ingen guldmodell direkt.
men så plötsligt börjar vi förstå varandra
& det går riktigt bra. det negativa just nu är
att man ser hur bensinmätaren sjunker när
man åker, den drar fan sjukt mkt, som en
Ferrari eller nåt! van vis snåla Affe.
Affe bli frisk nu så jag slipper saaben &
choken! TACK!

ingte desperate, jääävla hockey som inte
änns fungerar istället.

och blogg.se är cpsegt. jag är trött så jag
har inte tålamod alls med det....
gick upp 5 för att jobba. kändes som om jag
blivit överkörd av tåget ungefär. väl där fanns
det jobb att göra förutom kunderna såklart.
alla jävla beställningar måste göras manuellt
bar för att nån smart däruppe (nej inte Gud)
inte kan fixa problemen. så alla stationer i
Sverige har samma problem, men det struntar
väl dom som tjänar pengar på oss i. som sagt
jag är lite grinig. skavsår i pekfingret efter att ha
knappat alla koder manuellt till tobaken. orkade
inte med Axfood så det fick Ulria fixa.

ska bli himelskt skönt att vara ledig imorrn. men
en ledig dag går fort o sen är det jobb resten av
veckan. ska iaf till Sanna & bli snygg imorrn!
MÅSTE handla imorrn med. det ekar i kylen....
det enda jag kan dricka till frukost är te. vilket
inte är fy skam iof men på morgonen är jag en
juicemänniska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback