en påsk klar...


skönt det känns att jag snart lagt ut 2000:- på min
bil. nu SKA den fungera!

nåja, åkte ut till Ramstorp efter jobbet i fredags. hängde
lite med Hanna på kvällen & käkade upp mammas
godis. lördagen åkte vi ner till mormor för att fira henne.
morfar blev glad över att Ante följde med & ville visa honom
deras lägenhet! sen handlade vi lite mat till kvällen & styrde
upp till Gullbergsängen för trerätters! grillat o grejer! så jäkla
gött! vi hade ju inget val eftersom mamma inte var hemma
& fixade käk åt oss. men vi lyckades utan hennes hjälp!

sen blev det fest på kvällen. jag drog på inflyttningsfest hos
Kaka! så jäääävla kuuul! tack bruden! tog med mig Sanna till
Karin också, det var kul att förfesta med henne, inte varje dag!
Karin var inte snål direkt, det bjöds på bål &
Mora-Nisse, sånt gillar vi! folk kom o gick hela tiden men vi
var ett gäng som var där hela tiden. jag hade askul! & Karins
lägenhet är såååå snygg! sen vinglade vi ner till Hotellet där
det bjöds upp till dansdansdans! hur kul som helst! träffade
massa folk som man inte ser varje dag, pratade med allt &
alla kändes det som! mötte upp Ante & drog in honom i
dimman. kvällen tog slut på tok för tidigt & vi tog en taxi hem
för att föröska mig på lite fyllekäk, gick sådär så jag var asfull
fortfarande.

mådde sådär när jag vaknade igår. sov bara till 9 sen var jag
pigg men mådde käääässt. 10 började dte röra på sig på andra
ställen. Ante kom upp & Hanna & Petrini slog upp dom blå för
lite frukost. sen tog vi en promenad till sjön & sen ner för att kolla
in hästarna & lammen. tror att Ante börjar gilla får & hästar! haha!
hem & tvätta av sig fårlukten för att dra till Lämmetorp där det
vankades oxfilé & TP. Ante & jag var faktiskt jävligt på på TP med
tanke på motståndet (Ulla & Janne / Cissi & Anders).

och sen var det måndag igen. med jobb. 150 kunder i timmen
några timmar. yeeeesss! jag är DÖD! sen ska jag vara där igen om
typ 8 timmar. kanske borde sova. min kropp är helt slut efter den hät
jävla dagen.

Ante har ändå varit gullig & lagat tacos & masserat mig, sånt gillar vi!

bilder från helgen kommer imöra kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback