grattis pappa!


pappa fyllde år igår men jag orkade/hann inte
blogga då. så det det idag istället! grattis gubben!

ska ut till ramstorp & fira honom snart. mamma
bjur på grillspett, jammiii!

sitter du stadigt? om inte, gör det! för hör & häpna,
jag var på fotboll igår! IFK-ÅFF! ha! blev ett så stort
gäng så jag kunde inte motstå! jag, Ante, Grönborg,
Ragge, Emma, Pålle, Jenny, Rasse & Tobbe tog
oss till parken i sommarvärmen. jag & Jenny
irriterade alla runt omkring med frågor om fotboll
och NEJ, jag tänker inte acceptera off-sideregeln.
den är fånig! varför vill man inte att det ska bli mål
för? det är ju fan så mkt roligare då!

efter fotbollen avr det bara att rusa hem & lägga
sig för att orka med en morgon på Herrbeta. jag
var DÖD imorse och är fortfarande. skulle behöva
sova i år känns det som! får ta igen det i helgen i
stockholm!

ska försöka ta mig till Marias lägenhet nångång
nästa vecka också! måste ju se hur det ser ut!

nähä, vad ska man ha på sig då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback