hur trött kan man vara?


shit asså. jag är död, mer eller mindre!
var heltrött på jobbet & trodde inte att jag skulle
överleva. tur att det var Lina som jag delade min
tid med, veti skråen hur det skulle gått annars.

kom hem & körde en kladdkaka inför morgondagen.
lagade lite mat & Ante fick ta fram dammsugaren.
blev lite småplock också men jag antar att jag kommer
få plocka mer imorrn. måste nog åka förbi affären
imorrn & köpa lite mer fikabröd, känns fattigt att bara
ha tårta eller?

alla frågar IDAG vad jag önskar mig IMORGON! hur
tusan ska man lyckas fixa en bra present då? mäh.

jahaja. försök inte att ringa & gratta mig innan 14:15,
för då står jag på Rövbeta & har jääääätttekul.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ringde du på jobbet??? *nyfiken*
Puss

2007-04-14 @ 00:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback