invited to Labero


jag skulle ju tvätta, städa & plocka en massa
nu när vi kom hem från sthlm. gick sådär kan
jag tycka. hamnade i Ramstorp istället och
fick mat! helt otroligt svårövertalad...

jaha, då har man klarat av huvudstaden också
med livet i behåll. började fredag eftermiddag
då jag och min partner tog oss med peugeoten
till storstan och Gubbängen. slappade lite &
myste innan vi to tuben in till stan för att möta
upp familjen Nilsson/Martinsson för en helkväll
i magins tecken. var jag inte galen innan showen
så blev jag det kan jag säga! shit, han är sjukt
bra! man sitter bara & gapar! inte nog med att
han är magiker, han är rolig också! så det enda
man frågar sig efter är "hur fan gick det där till¨
egentligen"?
efter god mat & show tog vi med oss Hanna ut
till Gubbängen för en god natts sömn och resten
tog bilen hem till Finspång.
gårdagen blev det tuben direkt efter uppvaknandet.
in till stan & dra igång shoppingen. det kliade inte
nådigt i fingrarna. mötte upp Peter & Sanna vid
Åhlens & fortsatte shoppingen. Nya Topshop var
magiskt (nästan som labero)! summan av
kardemumman blev:
3 toppar
1 shortsdress
1 jacka
4 smycken
2 hårprodukter

billigt? njaaa. blev fan fattig & fick otroligt dåligt samvete
men samtidigt så fick jag den där lyckokänslan som
bara shopping kan ge!

tuben tillbaka till Gubbängen för att lämna alla "fynd"
och sen åka in till Gamla stan för lite käk på fin
restaurang. köpte en kortlek på pressbyrån så blev det
chicago hemma sen innan sängdags. gissa vem som vann?!
yeey!

bilder från helgen kommer på pixbox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback