men då Affe!


min bil var billig igår. pappa hittade ju inget
fel men likt fan stannade den hela två gånger
på motorvägen. yeeyy! var lite smått upprörd.
men snäll pappa & Henrik kom & hämtade bilen
& lämnade mammas till mig. nu har dom iaf
hitttat ett fel. men jag kommer att vara nervös för
att åka till jobbet igen....

jahaja, helgen är över. kändes inte som en helg,
man tappar helt vad det är för dag när man jobbar
helg. men jag mår som om jag har varit på fest
non-stop hela helgen! mår illa, är helt slut i kroppen
& har inte ätit nåt vettigt på hela helgen. har
sammanlagt ätit 4 gånger den här helgen. kroppen
mår sådär!
men jag överlever. kanske p.g.a att jag blev välsignad
av en zigenare? maybe...
har även tjafsat med en tant som absolut ville ha med
sig hunden in i butiken. sen om en gubbe precis efter
det o vägrade legitimera sig för att det var "en bluff".
jag hade ändå ingen nytta av legitimationen. förklarade
för gubbarslet att nej, jag har ingen nytta av ditt
personnummer men DU har! det är för helvete för hans
egen säkerhet! han tycker nog att det är rätt bra att vi
tar legitimation när hans kort har blivit stulet & nån
försöker handla på det. SÅ, lämna leg eller skaffa en
kod som vi andra om du inte vill legitimera dig!
den här gubben skapade en skaplig kö eftersom han
skulle hålla på o jävlas....

åh, en eftermiddag kvar... huh. skulle hellre ta en spark
i magen just nu!

borde vattna blommorna, men jag orkar inte,,, få ta allt
imorrn.. om jag orkar då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback