som överkörd av tåget


imorrn blire sova vill jag lova, till 12 minst!

födelsedagen blev lyckad! våra familjer slogs
inte, jag fick trevliga presenter & tårtorna var
mums!
så den obligatoriska listan:
-klänning
-pengar till mer shopping, häh!
-presentkort på Nordik
-solglasögon
-shorts
-smycken
-kärlekskuponger, häh!
-utemöbler till balkongen

tror inte att jag har glömt nåt?! ge mig stryk i såfall.

en trevlig liten present som kom på posten var en
tandläkartid. oj så roligt....

nähää. lite mer tid på min balkong med mina nya
möbler i solen. ska skicka ett argt sms till Ante som
lovade att komma hem om två timmar, det har gått
mer än så nu....! inget kul att vara ensam...!

estocolmo o helgen också, glöm inte det!

Kommentarer
Postat av: kakan

hej! DU, jag måste bara fråga om dessa kärlekskuponger du fick! hur var dom och vad stod det? funderar på att ge det till min pojke nu snart på vår ettårsdag..=)
svara hemskt gärna!! (till min mail)
kram på dig

2007-12-17 @ 19:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback