vilka minnen!


haha, jag sitter o gråter för mig själv.
tittar i gamla album på en massa minnen!
allt kul Yuna & jag har gjort ihop när vi var mindre,
framförallt Yunas skateskor med USA-socker till,
Lisas & mina eskapader både på & vid sidan av
hästryggen, semestrar, mina syskons snygga
kläder från tidigt 90-tal, Maddes & mina frisyrer,
älskade Pompe, alla jular & andra högtider, min
egna ponny Pomeroy & alla andra hästar vi ägt.

ah, vilka minnen! det är ganska tråkigt att alla nya
minnen endast finns på datorn, visst funkar det att
bläddra där med men det är inte samma sak.
iof så kan det ju bero på att minnena på datorn
är händelser som ganska nyligen har skett medan
dom i albumet har med min barndom att göra.
jag kanske kommer att gråta till bilder från skolfester
2004 om några år?!
utan mina album som min älskade mamma har
knåpat med i 15 år skulle jag inte minnas mycket
av min barndom.

Kommentarer
Postat av: Yuna

Jag förstår inte vad som är så kul med skateskor och usa-sockar? Det var ju SNYGGT! Då......
Hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback