dagens shopping!


jag som har så mkt pengar passade på att shoppa lite
idag. beställde den där mp3spelaren från Expert & sen
kunde jag inte låta bli att beställa vinterjacka & höstjacka
från Ellos. hoppas verkligen dom passar! vinterjackan
fanns i storlekarna 34/36 &  38/40. jag hatar när det är
för litet så jag körde på det senare.. kan gå hursom! skulle
mäta min kropp men det enda vi hade hemma var tre
stycken tumstockar av någon anledning...?!

image160
image161

hatar Ellos beställningssystem! man kan inte betala direkt
på internet utan betalar antingen när man får paketet (det
kostar extra) eller på faktura! värdelöst! jag vill ju att pengarna
ska dra nu, direkt! gah! sen upptäckte jag när jag fick order-
bekräftelsen att den grå inte levereras förän 25 september?!
määääh! jaja, snygga ärom iaf. hoppas det stämmer i
verkligheten också!

Kommentarer
Postat av: Anders

Kan man betsälla vad som helst på nätet? Typ Shell v-power kalsingar vore helt grymt. Eller hundar som är figuranpassade efter mitt tycke och smak? Eller mat så att man får den leverad precis när man börjar bli hungrig.
Ja jag har sett när Ross bleker tänderna men så illa är det faktiskt inte i verkligheten. Plus mina tänder är gula av all rökning så det vore grymt att få bort den gulheten. Alla är inte så vackra som fröken designeaffär.=)

2007-08-27 @ 19:25:25
Postat av: äm.

ohoo, jag tänkte köpa den grå jackan jag med..

2007-08-27 @ 19:29:59
Postat av: Lina

Men hörre´ du!!
Spara lite pengar till vår shopingresa också.
Ses i morgon
// Lina

2007-08-27 @ 20:33:56
Postat av: sarika staflund

hej emma,du är bara så rolig,öppen och ärlig.
Jag försökte att översätta några av komentarerna för mina danska kollegor; jag slog mig på knäna av förtjusning medans de tittade skeptiskt och frågande på mig innan de gick.
Hoppas du har det bra kramar från ett soligt köpenhamn.
Ps jag är oxå "jätteallergisk" mot nötter.....

2007-08-28 @ 14:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback