ett stycke Lämmetorpsbo


jahopp, halva semestern avklarad. känss piss, nej, det
känns fanimej värre än piss. dessutom börjar jag bli
sjuk... inte typiskt...

hänger ute i Lämmetorp om dagarna nu. Ulla & Janne
är...i....? ja, någonstanns är dom så vi passar på att bo
här, länsa kylen, använda torktummlaren, titta på alla
37592 kanaler på tvn, sola, bada, grilla, låna böcker m.m.
svärföräldrar är bra, framförallt när dom har bäddat rent
åt oss. hatar att bädda rent, även om  det är skönt efteråt!

o igår vare fest. Ante o jag hängde hemma med grill &
godis! hah. var faktiskt sugen på utgång, som fan, men
insåg att jag inte varit på systemet o sen så hade vi precis
flyttat ut nästan allt vi äger & har till Lämmetorp. fan, jag
som har så jäkla snygga gå-ut-kläder nu! nästa gång jag'
kommer ut lär ju vara Halloween... eller nej, jag jobbar
säkert då... juldan kanske.. nej jag jobbar säkert då med!
nyår? hah, tror du på den själv eller? kanske lika bra,
då har jag säkert inga gå-ut-kläder iaf. dom jjag har nu
passar sig nog inte då. ibland känner jag bara hur lattjo
mitt liv är. fast samtidigt, jag mår inte dåligt av en
hemmakväll med Ante, faktum är att det  fakitskt är något
av det bästa jag vet! framförallt om det finns godis...

idag har vi gjort något väldigt "finspångigt", vi var på
Viberga & handlade. träffade inte en enda kändis, lite
otippat! köpte på mig simpsons säsong 9, nu väntar vi
med spänning på 10.


hmm.  kanske borde ringa Yuna o höra vad som hände
igår egentligen! höhöhö...

Kommentarer
Postat av: Yuna

Haha, du får det att låta som om JAG hade gjort något smaskigt, men så vet du ju nu att det inte är! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback