huga..


jag ska sluta dricka alkohol. jag mår ju illa innan jag blir
full! kan ju aldrig bli kalasfull längre, bara salongs...kul!

men kvällen var roligt ändå! förfesten var kuuul! vi var ett
gäng brudar hos mig som spelade lite tv-spel (blev en
del småtjafs, hahahaha
) & chips... o alkohol såklart!
sen drog några bort till grabbarna o sen kom vi efter när
det var dags att dra. på Palace var det kul tyckte jag iaf,
ingen annan verkar hålla med! haha. mötte "min"
norrman & söta Anna! dansade massa, både fult & helt
okej! heh.

eftersom bara jag hade kul drog vi vid 2 & köpte kebab
på Queens corner. ALDRIG mer! äckligaste kebaben...!
men som fyllemat duger det mesta...! vaknade upp
jävligt seg imorse. städade undan lite & sen drog vi till
svärmor för käk. nu väntar vi på att "Dodgeball" ska börja!
skitkul juu!

hur mår Lina & Eve idag då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback