inventering, även hemma


har inventerat Åtvidaberg & Brasken idag, har faktiskt gått
över förväntan! gööött! funderar på att fortsätta i dom
banorna här hemma & gå igenom allt & se vad som ska
handlas på Ullared! är så sjukt sugen nu! Lina & jag pratade
om det idag, det stillade ju inte mitt sug direkt! hah! ska
kolla hur jag jobbar på nya jobbet, sen ska vi bestämma
datum, blir iaf i september så det är ju inte långt kvar! alltså
dags att inventera underkläder, deos, krämer, köksprylar m.m.
det ska fanimej storshoppas!

image162

undrar om Ante vill/kan följa med den här gången? han tyckte
inte att det var såååå tråkigt, han vill bara låta tuff inför pappa/
vänner! han fyndade han med, så de så! jag skäms inte för att
jag gillar Ge-Kås!


what´s up med mamma då? hon vill hänga med på fotboll igen!
hah, hon kanske vill ha lite sällskap o träffa allt häftigt folk som
hänger på Torstorps matcher? hon känner ju alla av någon
anledning. jag kanske blir likadan när jag blir äldre, typ " ja men
det är ju hon, hon är gift med han som jobbar där, deras son
går i hennes klass & hennes kusin är gift med han polisen som
är pingstvän, dom bor i dom där röda husen, inte långt ifrån där
han som jobbar på ICA bor. han den yngre killen på ICA är
föresten ihop med hon som kör den där blå bilen".
typ alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback