katt-as...


hah oj, det var inte Yuna som hade gjort något
smaskigt. fick det att låta så men så var ju inte
fallet! sorry!

sitter o småsvär över Hugo, katten som bor
här i Lämmetorp. eftersom han har varit ute
hela natten p.g.a Antes allergi (Hugo gillar att ¨
sova i sängen, NÄRA) så släppte jag  in
honom imorse när jag vaknade. sen satt jag
o lockade på honom för att han skulle sova
hos mig i soffan. jag såg verkligen hur han fnös
åt mig & vände rumpan till & la sig så långt bort
han bara kunde. svårflörtade jävel... o den brukar
jag klia i öronen...!
nu när jag fullständigt skiter i honom eftersom
min stolthet är sårad, vem tror ni hänger mig i
hälarna som om jag luktade kattmynta??? ´
typiskt katter.. man ska verkligen förtjäna deras
kärlek.

fy fan vad jag hatar att vara förkyld. kunde inte
sova inatt eftersom jag bara andas med näsan
när jag sover, o den var helt igentäppt. mööh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback