koftoman?


köpte en kofta på Mango igår. hon i kassan började
snacka upp koftan, hur fin den var & hur bra kvalitén
var & hur bra koftor är. det slutade med att jag
erkände att jag är koftberoende & äger många. med
tårar i ögonen berättade jag historien om min
älskade kofta som är fyndad på Ullared för typ två
år sen som jag använt flitigt men nu börjar gå sönder
i sömmarna. jag har starka känslor för just den
koftan tydligen. hon i kassan blev så djupt imponerad
av mina kofthistorier att hon skulle köpa på sig några
hon med, för hon var tydligen ingen koftmänniska.
dessvärre tror jag inte att hon kommer att fastna,
koftan från Mango var bra, men inte lika bra som min
från Ullared. men den är jättefin, om inte annat kan
jag torka tårarna med den när den andra går sönder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback