livet som fotbollsfru i div.4


om det hade varit så att han blev rik på den där jäkla
fotbollen skulle jag tycka att det var kul att han åkte iväg
på en massa träningar/matcher o.s.v. men div.4 är inte
speciellt glamouröst, varken för spelaren eller för
spelarfrun.
han får inga pengar (snarare betala för att
spela) & jag får tvätta alla äckliga träningskläder. tacka
gud för att nån tar hand om alla matchdressar iaf. man
får vara tacksam för det lilla!
jag tål inte lukten av sura & svettiga kläder att jag måste
tvätta dom direkt. skorna ger mig kräkkänslor.. dom får
han lämna på Najen eller slänga ut på balkongen, jag
skiter i om det spöregnar!

om han bara vore bra, så typ Arsenal eller något annat
rikt lag ville köpa honom! jag är inte svår på att flytta om
det vore så!



hah, Hanna har glömt nycklarna på jobbet så hon får
lämna cykeln på stationen & gå hem till mig för att
hämta extranyckeln

(kul att få en kommentar av Sarika! :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback