no more Herrbeta!


yess! från & med september (typ 6:e) är jag inte
längre en Shellarbetare. jag är en snygg, fräsch
butikssäljare på Rum Interiör i Norrköping! hah!
det var verkligen vad jag behövde! det verkar vara
ett kalasjobb, bra gäng o.s.v. Åkte ut till Herrbeta
direkt efter intervjun & fixade med min uppsägning
& gjorde ett försök att hitta arbetsvillig personal.
det var lättare sagt än gjort!

kommer att blir fattigt ett tag, men jag kan ju faktiskt
cykla till jobbet nu, det är lyx! OCH, inget jul/nyår!
och helgerna är ju rena barnleken (10-16 & 12-16).
kan jobba varje helg! jag har liksom fått tillbaka ett
liv! dessvärre är det dyrt att leva... hah! men Ante
blir ju fattig student snart så vi kan försöka leva lite
sålt tills jag kommer upp mig lite! kanske borde
spana vinterjacka & snygga vinterstövlar redan nu!
äsch, mitt feta sparkonto räcker! hmpf..

och mitt sista pass på Herrbeta är ett 16-21pass
tillsammans med Stefan, bättre avslutning kunde
jag inte få! gosh vad jag kommer att sakna alla grymma
arbetskamrater på Herrbeta, får göra en lista med
allas namn.  det blir ännu en era som går i graven,
dock inte mig emot!

idag är jag  gllllaaaad!

Kommentarer
Postat av: Nea, tant

Grattis! Wohooo!

Postat av: sanna

grattis:) gud vad roligt:) hur fick du det jobbet då?
jag o peter skrev på kontrakt idag så vi flyttar till nrkg i september:)

2007-08-15 @ 18:00:38
Postat av: jennyo

grattis!!
skönt o slippa stället!
fan det låter ju som ett bra jobb, kan man åka o shoppa hos dig ju.
:)

2007-08-15 @ 22:36:01
Postat av: äm.

aw, grattis em!

2007-08-16 @ 10:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback