julklappslista vol.2


-Pengar till TV & tv-bänk

-Soda Stream

-Simpsons säsong 10

-Alla vänner säsonger

-Desperate Housewives säsong 3

-Pocketböcker

-Möbelserien Sixten från Mio, ihopmonterad & inslagen i papper

-Smycken

-Body Butter från Body Shop

-Presentkort på kläder (nelly, H&M, Gina Tricot, Vila, Vero Moda, m.m.)

-Bed Heads "after party" + något bra vax

-Bäddset (svart/vitt eftersom vi har fula orangea tapeter...)
-Smink från MakeUpStore
-Nintendo Wii
-Smirnoff Blueberry
-Brun lampa till köket
-Servisen från
Haléns
image251
-Tekannan i glas från Granit
-Citrôen C1



kommer tillbaka med uppdatering när jag kommer på något nytt! så ut & shoppa!


Kommentarer
Postat av: Anders

Ska jag reta dig? Jag har alal vänner säsonger. Plus, för att skryta lite extra har jag smink från makeupstore för över 20 lax! Mohahaha!

God jul förresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback