vad jag har gjort idag..


ptja, jag har jobbat som vanligt när det är helg. var ganska mkt idag. dessvärre var det
inte enbart trevliga kunder utan vi fick stå ut med en hel del idag. jaja, ibland är det så,
det finns så mkt skumt folk i vår herres hage.

när jaga kom hem var Henrik här. grabbarna fixade käk, fläskfilé, potatisgratäng, sås &
sallad & jag skjutsade syster till tåget under tiden. sen spelade vi lite Mario-Kart & chillade.
nu har Henrik åkt & Ante tränar..

veckan blir nog bra iaf. ledig måndag till onsdag. ska på stan med svärmor, klippa mig,
& shoppa det sista till mig inför jul. lite smink & strumpbyxor. det kan ha varit något mer
men det kommer jag inte på just nu. skulle iof behöva nåt kul att ha i håret på nyår...

upptäckte idag att glass funkar lika bra som mjölk i kaffet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback