det blir bara bättre.....


gick upp extra tidigt eftersom jag kände
på mig att saaben inte skulle starta. tur!
för inte fan starta den! fick ringa o väcka
Henrik, precis när han svarade så starta
den. innan så hoppade den ca 1dm när
jag la i ettan o försökte ta mig iväg.
vansinne!!
lyckades ta mig till jobbet men höll tummarna
vid varje rödljus att det skulle slå om till grönt
så jag inte behövde stanna.
etfter jobbet fick jag iaf hämta en lagad peugeot.
upptäckte vid hemfärden att fläktarna inte
fungerar! yeess! massa minus & ingen värme!
svårt med imma på rutan också..
jaja ett lakan & termobyxor får duga så länge!
jag jääävligt arg på den som tog sig in i min bil!
jävla fattiga ungjävel! skaffa ett hederligt jobb
som vi andra!!!!

ska checka blocket igen om det ligger en
blaupunkt med trasig display ute....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback