hjälp mig!


sitter med en bänkdiskmaskin som inte går att koppla
till våran kran, jag är helnöjd! hoppas det kan lösas!

tvättat massor idag & mer blir det imorrn, helt galet med
tvätt just nu. blev storhandling också, det behövdes!

godissugen!

Längtar till "Men in trees", det verkar vara en serie för mig!

har huvudvärk, är övertygad om att det är sockerbrist! har
man ätit mycket socker varje dag i en vecka så måste
kroppen vilja ha lika mycket jämnt! DAMN YOU GODIS!
måste godis vara så förödande gott? Ante försöker få
med mig till gymmet imorrn också. vet inte om jag kan
komma undan längre! han får stå med en godispåse
framför mig om jag ska springa på ett löpband.

sitter & suktar efter filmer & boxar på cdon. åh, ge mig
pengar! Desperate Houswives säsong 2, Futurama s3,
massor av filmer! borde kanske skaffa mig ett liv så jag
inte har så mkt tid till att kolla på dvd... hmm?

Kommentarer
Postat av: sanna

jag försöker kurera mig så gott det går, men är garanterat tillbaka tills på torsdag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback