hur stavas L E D I G?


10 dagar!! fatta!!
drar norrut imorgon så nån blogg blir det inte
på dryga veckan. kommer hem söndag kväll!
ska bliii såååå skönt att bara komma bort en
stund. jag, familjen & respektive. bara människor
jag älskar & som älskar mig, en riktig feel-good
semester.
bäst att ta med solglasögon & solskyddsfaktor.

blir mycket bloggläsande att ta igen när jag kommer
hem. ska försöka skriva i word varje dag vad som
pågår där uppe så kommer det en lång blogg med
bildern sen (jag har SJÄLVKLART med mig datorn upp).

ser tillomed fram emot en 8 timmars bilfärd.

melodifestival & duschen nästa. har lite kvar att
packa också! missat dirty dancing på tv. damn.

ses om en vecka gott folk!
take care now, bye bye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback