tips från coachen


skaffa aldrig en karl som spelar fotboll...
ty han är aldrig hemma! enda positiva är
att jag får se desperate housewives i fred!

får sällskap imorrn till Valla iaf. Ante ska
till skolan samtidigt & sen hämtar jag upp
lite brudar på Valla för att dra till Motala!
spännande med ny station!

jag är bara världens bästa fru. storstädat
köket idag, torkat luckor & torkat ur alla lådor.
fick nåt ryck, orkade inte sitta framför tvn. vid
närmare eftertanke känner jag mig lite sjuk.
det som antyder att jag är helt frisk är mitt
vanliga godissug! GE MIG GODIS NU!
om jag bara orkade gå till en affär..

tackade nej till en öl förut. hanna & några andra
gamla shellare skulle till Bishop men känner att
jag ska upp tidigt o köra bil o så...

lite ost o kex kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback