torr


precis duschat o smörjt in mig med barnolja. min hud
är torrare än torrast nu! det värsta är att det är
lite baltigt med olja men vad gör man inte?

Ante ställde klockan så att vi skulle sova 9 timmar inatt,
det gick sådär, vi sket i larmet o sov 11 timmar istället!
men imorrn ska jag försöka ta mig upp lite skapligt,
tänkte städa & tvätta inför fjällen innan jobbet.
ajust det, inte glömma badkläder, utifall att det blir en
badtunna på toppen liksom!

konstig kommentar om min förra blogg?!.. hmm.

ny tjej på jobbet idag igen, verkar kanon hon med!
inget spec. idag, inga kunder som var mer konstiga
än vanligt. jag är väl rätt härdad vid det här laget.
Björn Ranelid var inne o fikade en sväng, hans
autograf på kvittona är så cool! han har med sig
egen kaligrafipenna att signera med.
för er som inte hört talas om denne man tror jag att
han är mest känd som författare. känd är han iaf.
på tal om kändisar, Barbados sov hos oss i helgen!
woho, nu blev ni bra imponerade va? haha!

näähä. lägga sig o läsa lite kanske... ojlan kanske ska
torka in lite mer först...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback