träningsvärk


blev absolut ingen städning. jag promenerade bort
till Hanna & tog med mig henne & hennes bil till
Ramstorp. väl där kom Anton på besök. vi lekte lite
med hästar & bilar... eller tja.. jag lekte med hästarna
& Anton med bilarna. sen kom Antons föräldrar över
för en fika & hade Moa med sig. jag har inte sett Moa
sen hon var asliten. nu kunde hon stå o grejer! hon var
så jäääkla charmig! det sög lite i äggstockarna!
sen åkte Hanna, Lina & jag iväg till Finspång & gick
långpromenad med vovvarna i Viggestorpsskogen.
pulsade i snö i lite över en timme så jag kommer nog
att känna av det imorrn!
sen fick vi lite käk & nu är jag hemma igen!

imorrn börjar inventeringarna. ska vara på Braskens
kl. 07:30 för vidare färd till Åtvidaberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback