tröttelitrötti!


det tär på kroppen att gå upp 5 tre dagar i rad.
börjar inte förän 11 imorrn så det blir rena
sovmorgonen!

mamma, pappa & Hanna har varit här en
sväng. pappa fixade våran diskmaskin! yeey!
äntligen kan vi diska! det var lite komplicerat
men han är smart min far. han åkte o kom
tillbaka med allt jag behövde!
fick rycket nr jag kom hem från jobbet, kände
att jag inte kunde ta hem familjen till det kaos
som rådde hemma då. såå, diska, dammsuga,
städa badrummet, tvätta & torka. pjuh.
var på ritkigt dåligt humör, hatar att städa en massa.
o när jag kommer att tänka på det så har jag
en maskin med ohängd tvätt som väntar... blö.

imorrn blire nog film hos Grönborg efter jobbet.
men nu ska jag hänga tvätt & sen sova gott i många
timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback