damn you visa!


japp, jag gick på stan. dum men tillfredsställande!
det är på tok för lätt att bara dra Visakortet. men aah,
så bra man mår! blev en massa fjällengrejer, orkar
inte släpa med mig mina enlitersflaskor med schampoo
& balsam så jag köpte små förpackningar. lite dusckräm
& ansiktstvätt blev det också. av någon konstig anledning
slank det ner en klänning också (dessa klänningar!).
inte vad jag skulle ha men den var så bedårande att
jag inte kunde motstå! har nåt nytt & ha på mig imorrn
när vi ska till Antes bror. köpte födelsedagspresent åt
Joel & Liam (Antes brorsöner) också. Ante har ju sån jävla
framförhållning att han inte har köpt nåt & insåg idag att
han inte hinner imorrn! SMART! o sen bara räkna med att jag
ska fixa.. tur att jag är snäll!

sså nu väntar jag bara på att mor, far och yster syster ska
komma & fixa hyllan & gardinerna. tänkte bjussa på
cheesecake med hallon & bullar. allt färdigköpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback