det perfekta jobbet?



ledig 3 dagar, jobba 2, ledig 3! perfaa! om det alltid kunde vara så? till full lön såklart!

insåg idag att jag bara kommer upp i typ 85 timmar i februari! det blir en fattig månad... men det kan ju bero på att jag är i fjällen en vecka då också! bäst att lägga undan lite så jag har en buffert! höll mig från att beställa alla vännersäsonger på cdon idag, bäst att tänka på framtiden! GUD SÅ VUXET av mig! kanske kan önska mig i födelsedagspresent? Ante beställde en massa bra så jag har lite att kolla på jag med! scrubs säsong 3, futurama säsong 2 & en massa bra filmer!

ska försöka ta mig upp till ramstorp imorrn så mamma kan sy våra nya köksgardiner! eller nya o nya, har ju inte haft nåra innan så...

igår när Ante kom hem från skolan så spöregnade det, trodde han skulle komma in som ett jävla åskmoln men istället dansar han in helt dyblöt men lycklig! han lyssnade på Håkan i ipoden o då spelade regnet ingen roll, han var lycklig ändå! tänk vad lite håkan kan göra!

innebandy på söndag då? det var fan inte igår! haha. men jag vil träffa Ämma! känns som jag inte träffat en vän på ja... evigheter! typ sen.. nyår?! o då fick jag ingen kvalitétstid med någon ändå! m¨åste bli bättre med kameran också, har den ju med ständigt men använder den aldrig!

ja justdet! en kille flörtade med mig på jobbet idag! en ung stamkund som jag inte pratat så mkt med annars! haha! blev helt chockad, jag brukar ju liksom inte vara den som folk flörtar med, snarare den fula som folk skäller på! det här kan jag leva på läääänge!

funderar på att kassera blomman jag adopterade av Peter, den bladar så jävla mkt!

Kommentarer
Postat av: äms.

hehe, jaa, men då får vi fan höras om det då! du får ju komma in till fimpan när du vill, på söndag är jag ju bara hemma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback