kanske borde shoppa mindre?


glömde nämna att Ante & jag köpte en del kläder igår också... gosh! jag köpte två klänningar, nya tights, en scarf & ett linne. det där jävla linnet kan jag berätta mer om! mitt svarta baslinne, skitbra, försvann för ett tag sen, letat som fan efter det... köpte ett nytt i sthlm o ett till igår, gissa vad jag hittar i garderoben igår när jag kom hem??? braaaaa..! på tal om garderob, borde nästan fota så ni får se hur snyggt det är där inne nu!

kom rpecis hem från vrinnevi, har varit o hälsat på Antes mormor som har skadat ryggen lite. hatar sjukhuslukten, men iadg gick det bra!

storstädat här hemma också. älskar när det är rent o fint!

hur fan kan alla ändra sina bloggar så snyggt? jag fattar absolut INGENTING! är jag trög eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback