NÖTTER!


kom precis hem från jobbet, eller ja, nu ljög jag, har duschat också!
på mitt jobb inser man att det inte är några Einsteins som Gud har
skapat alltid. idag kom det en minibuss med lite folk som tankade
den full med diesel, det var bara det att det var en bensinbil!!
det är bara för dom att ringa bärgningsbilen så dom får slanga ut
dieseln o rengöra tanken på ett säkert ställe. tror du puckona gör det
eller? "nej vi har bråttom o fattar inte vad ni säger". så dom knuffar bilen
till baksidan av byggnaden & fifflar lite. kommer sen tillbaka o tankar
bilen med 80 liter bensin... hmmm. alltså dumpade dom 80 liter
diesel på baksidan på marken! LITE brandfarligt & LITE
miljöfarligt!
tänk om nån hade ställt sig o rökt där eller nåt...

såå, det var bara att ringa 112 så brandkåren kom med blåljus på 10min
för att sanera. hoppas polisen tar dom jävlarna, hur puckad får man vara?
"äääh, vi kan dumpat här, det är lugnt!"
men eftersom tanken inte rengjordes ordentligt kanske bilen brakar om
några mil. hoppashoppas!

annars äre rätt lugnt, har lyckats pissa bort infektionen. yess!
sen har vi investerat i en diskmaskin, yesss! får hämta den efter fjällen!
& Ante är ute o super på gratisbar o grejer. hatar när han är ute o ä full...
jag kan inte hantera fulla människor, jag reagerar bara med att bli sur.
plus att jag är avundsjuk också... blö...

sovit 11½timme inatt, börjar bli lite trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback