trött dag i stockholm


gick upp straffiga 06:30 på en ledig dag.. huh! åkte med Janne upp til Sthlm för att flytta från Hägersten till en sjukt modern lägenhet i Hökarängen (Bästa svängen, HÖKARÄNGEN!).  jag blev överlycklig över nya placet, finns faktiskt en slalomklubb + att lägenheten var så  otroligt fin! blir en del weekends där...! Jag kanske inte hjälpte till att flytta så mkt, men jag var ett fint stöd!

Efter en runda på IKEA, kungens kurva, så blev det shopping i stora staden. kanske inte helt rätt tid att shoppa i sthlm med tanke på alla reor, jag vill fan inte ha gammalt skit, jag vill ha det nya fräscha! Åhléns City var ju bara ett myller av konstiga J.Lindeberg & WE kläder som ingen någonsin har velat ha.. orkade inte leta redo på godbitarna. blev istället en del toppar på JC (SKRÄLL!) & Zara. var en sväng på Mango, deras rea var superb men eftersom de saknar herravdelning blev det en jävligt snabb runda så det blev inga fynd, scheisse!
nu vill jag ha nya kläder, vårens kläder trots att det inte varit vinter än!
tog tåget hem & försökte kolla på inspelningen av Förkväll på T-centralen men det var inget idag?! skumt... Ante ville ju så gärna se Gynning!

nu blir det en dusch, ladda inför jobb imorrn & vänta på att Ante ska komma hem från träningen så jag får mysa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback