vad hände med mina 11 timmars sömn?


lite skillnad att gå från 10-11 timmars sömn till 5. kunde verkligen
inte sova igår o när klockan ringde 5 var jag i stort sett vaken men
absolut inte pigg!
en ganska bra dag på jobbet, Tage höll mig sällskap på morgonen
vilket var trevligt i ca 10min innan jag tröttnade.
en imponerande sak. varför tar folk ut 500 eller 1000lappar & tror att
jag kan ta emot en när dom handlar för 29:-? varför ta ut så mkt om
du ändå vill spräcka den för att få växel? TA UT 400 TVÅ GÅNGER
JÄVLA PUCKON, 
eller handla med kort som oss normala människor!
det finns så mkt som retar mig på jobbet & i stort sett allt har med
kunderna att göra. åh, fjällen NU!

en bra sak, fått en cdspelare i min bil nu! wooow! bandaren kändes lite ute..
lyssnar mest på p3 i vilket fall, men det känns ju lite hippare! Affe steg i värde
med cirkus en lusentapp! hah.

lugn kväll, är ju som sagt något trött. lagade mat o sen tänkte vi kolla på
Garden State men både Ante & jag somnade efter en kvart.
lite elakt mot en bra film!

kanske skulle försöka lägga mig vid åtta, just nu känns det inte svårt!
klockan ringer ju 5 imorrn med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback