90-tal ruuules!


modet går ju mer & mer mot 90-tal. tänk Beverly Hills 90210!
yeah! framförallt är det ju jeansen som kommer stort. dom där
"illasittande" blekta blir helt plötsligt helt fab.jag ser också
Donnas fodralklänningar både i svart & i stormönstrat.
meen, ser jag verkligen mig själv i dessa kläder? mjaa. korta
tajta jackor, grymt snyggt! den delen köper jag. men jeansen &
aptajta klänningar är inte riktigt min kopp te. meeen, man ska
ju aldrig säga aldrig! tajtsen, neon & oversized t-shirts har ju
redan funnits ett tag & det är ju rätt "Bevan" också!

image135

åh, vad man älskade helylle Brandon & den farligt sexiga
Dylan! men var det någon som tyckte att David var en
hunk? han är ju typ seriens snällaste, innan knarket of
course...Steve var ju inte heller nån man dreglade efter.
OCH varför var alltid Donna & Kelly så sjukt bleka hela
tiden? dom bodde för fan i ett "beachhouse" o hängde
på playan hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Nea, tant.

De var före sin tid och ville inte se ut som krokodilväskor nu!
Haha... Bevvan är bäst... Men jag tror inte min rumpa vill bo i sådana jeans?

Postat av: sanna

kanske ett bevvanfan som jag?:) du mindes ju en hel del, själv har jag boxen första säsongen hemma om du vill låna och minnas dig tillbaka o snappa upp ett
par modetips:)

2007-07-11 @ 17:09:04
URL: http://sannadalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback